About us
Dés Pierre は2009年春より企画が始まり。
2010年度、春夏よりデザイナー大岩大祐が設立したブランド。


「相反する2つのものが出会うとき、新しいメロディーが生まれる」


伝統を重んじる「オペラ」という古典的要素、
そして21世紀という舞台で常に様変わりする「ストリート」という現代的要素、
この相反する2つを融合し、新しいトレンドを創り出すことがDés Pierreの理念です。


毎シーズンごとにオペラの演目からテーマを設定し、
1年を通してストーリーを紡いでいきます。


2010 『La Traviata 椿姫





Dés Pierre began its project in spring of 2009.
Daisuke Oiwa, designer, founded Dés Pierre, and Dés Pierre launched its first selection in spring/summer season of 2010.


"New melodies arise when two contradicting factors collide with each other"


Opera, a classic element values the tradition, and
Street, a contemporary element keeps changing its face on the stage named 21st century,


Fusing these two contradicting elements into a new trend; this is a philosophy of Dés Pierre.


In every season, Dés Pierre will select one title among numberless operas,
and it will mend its own story through a year, based on the selected title.


2010 La Traviata
logo
HOME > ABOUT
Copyright c 2009 Des pierre All Rights Reserved.